Voor wie

Een business assistent is er voor die ondernemers die voelen dat verandering  nodig is.
Die beseffen dat hoe ze nu werken niet de manier is om verder te groeien met hun bedrijf.
Óf juist voor die ondernemers die niet persé willen groeien, maar juist een stapje terug willen doen.
Die niet meer overal voor verantwoordelijk willen zijn, maar een betere combinatie van werk en privé nodig hebben.

Werkzaamheden

Implementatie CRM
Offertes opstellen 
Financiële administratie | inregelen incasso's | debiteurenbeheer
Digitale dossiervorming
Implementatie huisstijl & sjablonen
Automatiseren van processen
Nalezen & redigeren van teksten

Het resultaat

Ik neem taken van je over. De praktische basiszaken zijn op rit.
Jij hebt focus en kunt helemaal gaan voor jouw doelen.
Er is meer rust en meer overzicht. 

Praktisch

Locatie Ik werk (online) vanuit mijn eigen professionele kantoor in Oud-Vossemeer of mijn werkplek in Tholen.
Afspreken op locatie is mogelijk. 

Tarief Vanaf €58,00 per uur of prijs per opdracht. Facturatie achteraf.